Continental Ελαστικό Continental Race King 27.5x2.2 (55-584) 2019 καθολικό

 
41.33 

ή

3.44€ / μήνα για 12 μήνες με άτοκες δόσεις!!!
η προσφορά ισχυεί μόνο για αγορές με πιστωτική κάρτα
4019238026115
Διαθέσιμο από 10 έως 30 ημέρες
+
Σημαντικό: Για παραλαβή από το κατάστημά μας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας.

Περιγραφή

 Race King - Κατασκευάστηκε για να κερδίζει! Μια νέα έκδοση του δημοφιλούς ελαστικού ποδηλάτου Continental. Race King προσαρμοσμένο σε αγώνες cross-country και μαραθώνιους. Ιδανικό για hardtails καθώς και για πλήρως αναρτημένα ποδήλατα. Η χαμηλή αντίσταση κύλισης, το ενισχυμένο σκελετό και η υψηλότερη ποιότητα απόσβεσης κραδασμών είναι το κλειδί για τη νίκη. Επιλεγμένα τόσο από επαγγελματίες όσο και από λάτρεις της ταχύτητας Το πέλμα έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, με πέλματα μεγαλύτερου διαστήματος που καθαρίζουν τη λάσπη γρηγορότερα. Ο κατασκευαστής προτείνει την τοποθέτηση του ελαστικού σε ζάντα 21C-25C.   Παράμετροι: Μέγεθος: 27,5" x 2,2" Etrto: 55-584Τύπος: σύρμα με χάντρες Ανακλαστική λωρίδα: NOΜέγιστη πίεση αέρα: 4,0 BAR (58 PSI) Πυκνότητα πλεξούδας: 3 στρώσεις => 180 TPIN Αριθμός καταλόγου προϊόντος: 430GriA: Αριθμός καταλόγου προϊόντος: 0 ~ 01 Αυτή η τεχνολογία που δημιουργήθηκε με βάση μια ένωση πυριτίου προοριζόταν αρχικά για την αγορά του ανταγωνισμού, αλλά μετά από εντατική εργασία στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης Continental στο εργοστάσιο Korbach, μια προηγμένη νέα ένωση με εξαιρετικές ιδιότητες που συνδυάζουν πρόσφυση και ικανότητα οδήγησης σε δύσκολα εδάφη ήταν αναπτηγμένος. Με το λαμπερό όνομα "PureGrip", αυτή η νέα σύνθεση από καουτσούκ βρίσκεται ακριβώς κάτω από το BlackChili Compound και χρησιμοποιείται σε προϊόντα απόδοσης τόσο στον τομέα της ποδηλασίας δρόμου όσο και στον τομέα του βουνού. Αυτή η ένωση εγγυάται εξαιρετική πρόσφυση, αλλά είναι επίσης ανθεκτική και πολύ ανθεκτική και έχει όλα τα χαρακτηριστικά των ελαστικών Continental. Σύστημα Continental Shield Wall Συνδυάζει ένα συνδυασμό υψηλής προστασίας από τρύπημα και χαμηλής αντίστασης κύλισης με χαμηλό βάρος ελαστικού . Αντιστοίχιση μεγέθους ελαστικού με μέγεθος ζάντας (ETRTO) Για να διευκρινιστεί η μεθοδολογία διαστασιολόγησης, τα ελαστικά ποδηλάτου Continental ταξινομούνται σύμφωνα με τον τύπο ETRTO (Ευρωπαϊκή Τεχνική Οργάνωση Ελαστικών και Ζάντας): πλάτος ελαστικού [mm] x διάμετρος ζάντας [mm], για παράδειγμα 23 - 622. Αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού. Ένας εναλλακτικός τρόπος καθορισμού του μεγέθους, π.χ. 23x700C ή 26 x 2,4, δεν παρέχει σαφείς πληροφορίες σχετικά με την απαιτούμενη διάμετρο στεφάνης. Επομένως, σε περίπτωση αμφιβολιών, να χρησιμοποιείτε πάντα το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ETRTO. Γενικά, η Continental συνιστά την τοποθέτηση ελαστικών ποδηλάτου σε ζάντες με σφιγκτήρα, επειδή αυτός ο τύπος στεφάνης συγκρατεί το ελαστικό με μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά σε πιέσεις αέρα πάνω από 44 PSI. Οι μετρήσεις για ζάντες clincher, για παράδειγμα 13C-622, δίνονται ως πλάτος ζάντας σε mm (διάσταση A), το "C" σημαίνει crotchet (στα γαλλικά για άγκιστρο) και διάμετρος στεφάνης (διάσταση D). Εάν οι πληροφορίες μεγέθους των παλιών ζαντών δεν είναι ευανάγνωστες, το πλάτος της ζάντας μπορεί να μετρηθεί με ένα παχύμετρο μετρώντας την απόσταση μεταξύ των καμπυλωτών άκρων. Μια λίστα με τις ζάντες και τα κατάλληλα ελαστικά μπορείτε να λάβετε από το ETRTO.       Πίεση αέρα ελαστικού Η πίεση αέρα επηρεάζει άμεσα τον χειρισμό, την αντοχή και την αντίσταση κύλισης του ποδηλάτου. Ένα ελαστικό μπορεί να λειτουργήσει σωστά μόνο μέσα σε ένα συγκεκριμένο εύρος πίεσης. Εκτός από τον όγκο και το βάρος του συστήματος ποδηλάτου/ποδηλάτη, σημαντικός είναι και ο σκοπός του ελαστικού. Κάθε ελαστικό Continental έχει ένα συνιστώμενο εύρος πίεσης αέρα που επισημαίνεται στο πλευρικό τοίχωμα. Εάν η πίεση είναι πολύ χαμηλή, το ελαστικό φθείρεται πιο γρήγορα και ο κίνδυνος τρυπήματος και ολίσθησης του ελαστικού αυξάνεται. Με την πάροδο του χρόνου εμφανίζονται και μικρές ρωγμές. Με τη σειρά του, η πολύ υψηλή πίεση κάνει το ελαστικό πολύ σκληρό και άβολο. Η πρόσφυση, το κράτημα και η αντίσταση κύλισης μπορεί να επιδεινωθούν. Όλα τα συστήματα ελαστικών ποδηλάτου χάνουν σταδιακά την πίεση. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να ελέγχονται συχνά. Οι ποδηλάτες MTB και τουριστικοί ποδηλάτες θα πρέπει να ελέγχουν την αρτηριακή τους πίεση τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Αναβάτες δρόμου μία φορά την εβδομάδα. Όταν χρησιμοποιείτε ελαφρούς και υπερηχητικούς σωλήνες, η πίεση πρέπει να ελέγχεται πριν από κάθε βόλτα.  Βάρος ελαστικού Η δημιουργία ενός ελαφρού ελαστικού είναι ο στόχος των σχεδιαστών και των εργαζομένων στη γραμμή παραγωγής. Ωστόσο, μερικές φορές υπάρχουν αποκλίσεις από το βάρος που δίνεται στον κατάλογο. Προκύπτουν από μια ορισμένη ανοχή στο πάχος της πλεξούδας και του καουτσούκ, απαραίτητη στη χειρωνακτική διαδικασία παραγωγής. Το βάρος που δίνεται στον κατάλογο προσδιορίζεται κατά τη δημιουργία της σειράς προπαραγωγής και στη συνέχεια επαληθεύεται πολλές φορές. Ανάλογα με το μοντέλο, είναι δυνατές αποκλίσεις έως και 10% από τα δεδομένα του καταλόγου.  Τι είναι το TPI; Κατασκευή στημονιού – κατασκευή της κύριας πλεξούδας. Το κουφάρι είναι το κύριο περίβλημα όλων των ελαστικών. Η κατασκευή του σκελετού, το υλικό και η πυκνότητα του νήματος εξαρτώνται από τις απαιτήσεις που τίθενται στο ελαστικό. Η Continental χρησιμοποιεί γενικά στημόνι υψηλής ποιότητας από υφαντά και στη συνέχεια λαστιχένια νήματα νάιλον: Το νάιλον συνδυάζεται καλά με το καουτσούκ και παρουσιάζει καλή αντοχή σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Η πυκνότητα των νημάτων από νάιλον καθορίζει τις συγκεκριμένες ιδιότητες του ελαστικού. Η πυκνότητα του νήματος δίνεται σε TPI (νήματα ανά ίντσα), που σημαίνει τον αριθμό των υφαντών ανά 1 ίντσα. Τα υφάσματα με 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI και 110 TPI έχουν γίνει δημοφιλή. Η πολύ λεπτή ύφανση του υφάσματος κάνει το ελαστικό εύκαμπτο και προστατεύει το σκελετό από τρυπήματα. Η χαλαρή ύφανση του υφάσματος σημαίνει μεγαλύτερη αντοχή στο κόψιμο και μεγαλύτερη αντοχή του ελαστικού. Η επιλογή της ύφανσης εξαρτάται από τον σκοπό του ελαστικού. Το πρότυπο είναι ένα σφάγιο βάσης τριών στρωμάτων. Πρόσθετη προστασία Breaker μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το πέλμα για περαιτέρω ενίσχυση του ελαστικού και αύξηση της προστασίας από διάτρηση. Ανάλογα με το σκοπό, χρησιμοποιούνται διάφορες προστατευτικές δομές και υλικά. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, το ιδιαίτερα ελαστικό ειδικό καουτσούκ που χρησιμοποιείται στην οικογένεια ελαστικών Plus, καθώς και τα προστατευτικά στρώματα από ύφασμα PolyX και Vectran™ σε ελαστικά αθλητικών αγώνων. Η δομή του ελαστικού περιγράφεται στις τεχνικές προδιαγραφές του. Παρέχεται ο αριθμός των στρώσεων, το άθροισμα του TPI και ο τύπος προστασίας από διάτρηση: 3/180 + Vectran™ σημαίνει τρία στρώματα υφάσματος 60 TPI με πρόσθετη προστασία Vectran™ Breaker.  {Type} Ελαστικά

Χαρακτηριστικά

Μάρκα
:
Continental